+385 43 220 825 lider@lider-bjelovar.hr

UVOĐENJE KONTROLINGA

Proces uvođenja kontrolinga zahtjeva utvrđivanje specifičnosti svakog pojedinog poduzeća.
Dobra implementacija kontrolinga znači i kvalitetno praćenje rezultata poslovanja po segmentima, niže troškove poslovanja, eliminaciju uskih grla, racionalnije korištenje potencijala poduzeća, te donošenje kvalitetnih poslovnih odluka.

Uvođenje kontrolinga uključuje:

• Analizu postojećeg stanja i utvrđivanje kritičnih točaka;
• Uvid u postojeći informacijski i računovodstveni sustav;
• Edukacije kadrova
• Analizu postojećih poslovnih procesa, upravljanje promjenama, te usklađivanje sa zahtjevima kontrolinga;
• Uspostavljenje sustava kontrolinga s izvještavanjem

KONZALTING PRI UVOĐENJU INFORMACIJSKIH SUSTAVA
  • analiza postojećeg stanja
  • definiranje specifičnih potreba
  • prijedlog rješenja za specifične poslovne potrebe
  • organizacija i postavljanje procesa za učinkovito upravljanje

FORENZIKA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA

SUDSKA VJEŠTAČENJA

ORGANIZACIJA POSLOVANJA

RAČUNOVODSTVENE USLUGE

Ustroj i vođenje poslovnih knjiga poduzetnika

  • dnevnik glavne knjige
  • glavna knjiga
  • glavna blagajna (kunska i devizna)
  • knjige ulaznih i izlaznih računa

Ustroj i vođenje evidencija:

  • nematerijalne i materijalne dugotrajne imovine i sitnog inventara
  • materijalno i robno knjigovodstvo (roba u veleprodaji i maloprodaji, materijal, proizvodnja u tijeku, rezervni dijelovi, autogume, itd.)
  • salda konti dobavljača i kupaca
  • analitike plaća radnika i porezne kartice radnika
  • analitika honoraraca i porezne kartice za drugi dohodak
  • nadzorne knjige uvoza i izvoza
  • i sve druge propisane porezne evidencije
  • ustrojavanje praćenja proizvodnje (prema normativima i radnim nalozima)

Ustroje i vođenje svih poslovnih knjiga i evidencija neprofitnih organizacija

  • Obračuni plaća i naknada radnika, uz sastavljanje svih propisanih izvještaja
  • Obračun naknada prijevoza na posao, loko vožnje, putnih naloga , terenskih dodataka, naknada za godišnji odmor i drugih nadoknada troškova radnicima
  • Obračun ugovora o djelu, autorskih honorara i ostalih drugih dohodaka
  • Obračun proizvodnje kod proizvodnih poduzeća
  • Obračun PDV-a
  • Obračun amortizacije
  • Sastavljanje statističkih izvještaja
  • Sastavljanje temeljnih financijskih izvještaja
  • Sastavljanje dodatnih izvještaja na zahtjev klijenta

 

Porezno savjetovanje i izrade poreznih prijava

  • Savjetovanje u svezi poreznih propisa kako bi se iskoristile sve porezne povlastice i formirala porezna obveza u skladu sa postojećim poreznim propisima
  • Pravodobno informiranje klijenta o promjenama koje se odnose na specifičnosti njegova poslovanja
  • Priprema i izrada propisanih poreznih evidencija, obračuna, temeljnih financijskih izvješća i godišnjih poreznih prijava

 

IZRADA POSLOVNIH PLANOVA I INVESTICIJSKIH STUDIJA

Spoznaja ukupnosti potencijala poduzeća

  • Analiza financijske situacije
  • Dijagnoza stanja i performansi operativnog poslovanja
  • Analiza kreditne sposobnosti
  • Spoznaja modela optimalnog strukturiranja kapitala i imovine po kriteriju rentabilnosti i sigurnosti
  • Financijsko planiranje i prognoziranje

Dijagnoza i izlučivanje  relevantnih upravljačkih problema postojećeg stanja te omogućavanje:

  • Izbor efektne strategije za očuvanje i jačanje sposobnosti razvoja
  • Postavljanje operativnih zadataka sukladnih strategiji i njihovo efikasno izvršavanje

Stvaranje podloge za efektno strategijsko i efikasno upravljanje

  • Utvrđivanje izvora i pravila pripreme empirijskog materijala kako analitičkih podloga
  • Postavljanje sustava praćenja ostvarivanja strategijskih ciljeva i operativnog izvršavanja planskih zadataka
  • Uvođenje sustava  predlaganja izbora korektivnih mjera  menadžmentu
  • Predlaganje  metodologije analize te pravila predstavljanja rezultata analize

Koncepcija planiranja investicijskih projekata

  • Pitanje makroekonomskog razvoja
  • Razvoj poduzetničkog poduhvata
  • Proces investiranja

Priprema investicijskog projekta

  • Analiza tržišta
  • Tehnološko-tehnička analiza
  • Analiza lokacije
  • Ekonomsko-financijska analiza

Ocjena investicijskih projekata

  • Statična ocjena
  • Dinamička ocjena
  • Ocjena u uvjetima rizika i neizvjesnosti
IZRADA PLANOVA RESTRUKTURIRANJA U PREDSTEČAJNIM NAGODBAMA

Restrukturiranje poduzeća je proces promjena strukture radi postizanja optimalne strukture poduzeća, a to je ona koja omogućuje maksimalnu učinkovitost, odnosno omogućuje maksimiziranje imovine vlasnika.

Početak procesa započinje utvrđivanjem identiteta, misije i ciljeva poduzeća koji ovise o vlasnicima poduzeća. Nakon definiranja identiteta, misije i ciljeva poduzeća potrebno je definirati elemente strategije koji označavaju:

  • Strategiju poduzeća
  • Operativne politike poduzeća
  • Strukturu poduzeća

Temeljni cilj:

  • maksimiziranje imovine vlasnika
  • maksimiziranje vrijednosti poduzeća

Sadržaj restrukturiranja:

  • Promjene u strategiji poslovanja i razvoja
  • Promjene u nastupu na prodajnom tržištu
  • Promjene proizvodnog programa
  • Promjene organizacijske strukture
  • Promjene u broju i kvalifikacijskoj strukturi zaposlenih
  • Promjene u financijskoj strukturi poduzeća